Vragen?
Bel 035 - 3033 222

Het geheim van Keller Williams

Geschreven op:
23/10/2019
Lees verder

In 2019 was Ben Taylor, CEO van Keller Williams, keynotespreker op Makelmania. Met meer dan192.000 makelaars in 42 landen is Keller Williams de grootste franchise formulevan de wereld. Ben deelde met ons het geheim van de Keller Williams succesformule: onderwijs en technologie.

 

Keller Williams is een technologiebedrijf geworden om toekomstbestendig te zijn en om klanten een buitengewone ervaring te geven. Door technologie en onderwijs kunnen makelaars een grote ‘human’ connectie met klanten creëren. Met als gevolg veel betere leads, meer klantaanbevelingen en gelukkigere makelaars.

 

Keller Williams is volledig technology-driven waardoor zij hun agent-first benadering kunnen waarmaken. Laat de technologie voor je werken en maak gebruik van big data en artificial intelligence. De technologie verbetert de klantervaring en de efficiëntie van het traditionele model. De makelaar is de persoon die het vertrouwen geeft en daarmee waarde toevoegt. Door gebruik te maken van de technologie kun je je klanten beter adviseren en maak je jezelf vrij om meer energie te steken in de persoonlijke relatie die je met je klanten hebt. Dit zorgt voor groei op meerdere vlakken, zoals persoonlijke groei, omzet en klantbeleving.

 

Tijdens Makelmania vertelde Ben over Kelle, de persoonlijke assistent van Keller Williams. Met de app Kelle heb je als makelaar je eerste AI-partner die alles weet over onroerend goed en jouw bedrijf. Via de app beheer je je database, vind je snel informatie, houd je je doelen bij en controleer je je planning. Kelle is één van de toepassingen die Keller Williams heeft ontwikkeld waarmee je je 24/7 laat ondersteunen door technologie.

 

Bij Keller Williams geloven ze dat mensen méér kunnen bereiken door dingen te modelleren en systematiseren. Door samen te werken zijn de resultaten groter dan ze ooit hadden kunnen voorspellen. Om mensen mee te krijgen hechten ze veel waarde aan training. Niet alleen training om met de technologie te werken, maar ook training om aan de top te blijven én training om de cultuur van Keller Williams eigen te maken. Want in die cultuur zit de kracht van het succes, de lijm die alles bij elkaar houdt.